Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Los Angeles Grand shabbeur

Inscrit le: 10 Jun 2008 Messages: 2551 Localisation: Useless States of Assholes
|
Posté le: Wed May 30, 2012 2:55 am Sujet du message: |
|
|
I know how you feel, Yankees lost too.
Keep your head up, boo. We gon' get them in game 2. #ThinkPositive
Luc got Celtics in 7. Don't ask me what drugs he's on, I don't know.  _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Wed May 30, 2012 10:51 pm Sujet du message: |
|
|
Qui disait encore que spurs va sweep okc la? Je ne les vois pas non plus gagner 4 matches sur 5. Celtics n'ont plus la force de jouer une autre serie de 7. Il nous faut une victoire a miami sinon c'est fini.
Je suis surpris qu'on n'a pas encore supprime ce sujet.  _________________
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Mon Jun 04, 2012 7:12 am Sujet du message: |
|
|
Magne tu disais encore quoi la?  _________________
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Wed Jun 06, 2012 6:04 am Sujet du message: |
|
|
la tu es ou? Le champagne coule a flots ici.  _________________
 |
|
|
 |
Magne

|
Posté le: Wed Jun 06, 2012 3:20 pm Sujet du message: |
|
|
hum la honte peut attraper Miami ici coe les laps hein? Massa KG a la rage de beat Lebron. and Lebron as a good peureux recommences a fuir les tirs en moments difficiles. tsium vraiment ki peut me tcha Kobe il met ds les moments coe ca? weh  _________________ God is good all the times and all the time God is good.
www.thespacedoutgroup.com |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Thu Jun 07, 2012 10:13 pm Sujet du message: |
|
|
J'espere qu'on va encore suivre les pas de thunder.  _________________
 |
|
|
 |
Magne

|
Posté le: Thu Jun 07, 2012 10:14 pm Sujet du message: |
|
|
Makanaki a écrit: | J'espere qu'on va encore suivre les pas de thunder.  | ke ce soit Miami ou Boston ke les thunder va croiser hein? ils vt souffrir slt. I mean that team is so young and fresh and experienced since the addition of fisher. Thunder is winning this championship hands down. _________________ God is good all the times and all the time God is good.
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Thu Jun 07, 2012 10:22 pm Sujet du message: |
|
|
Magne a écrit: | Makanaki a écrit: | J'espere qu'on va encore suivre les pas de thunder.  | ke ce soit Miami ou Boston ke les thunder va croiser hein? ils vt souffrir slt. I mean that team is so young and fresh and experienced since the addition of fisher. Thunder is winning this championship hands down. |
Vraiment merci pour la motivation a quelques heures du match. Je vais donc jeter mon ticket.
Les gens ont dit la meme chose pour spurs et on sait comment c'est fini. _________________
 |
|
|
 |
Magne

|
Posté le: Thu Jun 07, 2012 10:34 pm Sujet du message: |
|
|
Makanaki a écrit: | Magne a écrit: | Makanaki a écrit: | J'espere qu'on va encore suivre les pas de thunder.  | ke ce soit Miami ou Boston ke les thunder va croiser hein? ils vt souffrir slt. I mean that team is so young and fresh and experienced since the addition of fisher. Thunder is winning this championship hands down. |
Vraiment merci pour la motivation a quelques heures du match. Je vais donc jeter mon ticket.
Les gens ont dit la meme chose pour spurs et on sait comment c'est fini. | so u seriously thought spurs could beat OKC u kidding right? toi tu supportes mm ki d'abord. boston? _________________ God is good all the times and all the time God is good.
|
|
 |

|
Posté le: Fri Jun 08, 2012 6:01 am Sujet du message: |
|
|
Holy crêpe! After the Kings and Spurs, now the Celtics? Oh Lord!
Anywaydoe, it's alright boo boo. It ain't over yet. Game 7 is yours. Never doubt the heart of a champion. I still believe. I didn't watch the game. I was doing some Nutella crêpes with the kiddies. When I checked the score on my app, I lost my appetite.
Go watch Martin for some laughter.
Fuck it, let's get baked. *Pass me the blunt*
 _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Fri Jun 08, 2012 9:25 am Sujet du message: |
|
|
I'm good ma. The best part about the big 3 is when you start to doubt them they come alive.
Time for a trip. How is a weather out there? Better than Miami? Not feeling like going there. _________________

Dernière édition par Makanaki le Sat Jun 09, 2012 11:39 pm; édité 1 fois |
|
|
 |

|
Posté le: Sat Jun 09, 2012 7:44 am Sujet du message: |
|
|
Spoken like a TRUE fan not that shit psycho cHeat stans do. No matter the outcome tomorrow, be proud of your boys. They've proven they still got some game left in the tank. Look at you? Your teams keep making it to the finals. I'd be a grandma before Bucks ever see an ECF. Jets is another story.
Weather here? LOL. I had some tea today and didn't even boil the water, I just sat the jar outside and let the sun do the work. That's how hot it is lol.
Best of luck. I'll be watching the Kings game but with you in spirit. Let's put the entire Miami city on suicide watch lol. Shut that shit DOWN! #Yaaaaassssss
 _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Sun Jun 10, 2012 12:00 am Sujet du message: |
|
|
Au moins tu es consciente c'est deja bon mais okc avait commence comme ca hein donc c'est petit a petit faut garder confiance. Il y a une compagnie qui me doit un vol faut que je les call.
I'm always proud of my boys no matter what. The pressure is on. Can we win another game in MIA?  _________________
 |
|
|
 |
|