Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Fri May 25, 2012 5:24 am Sujet du message: Qu'est ce qui s'est passe? |
|
|
Pour attirer 296 visiteurs sur beri? Je m'attendais a voir des sujets de plus de 60 pages vu le nombre de visiteurs mais rien. C'est fake? _________________
 |
|
|
 |
Tatchape Bérinaute Vétéran

Inscrit le: 12 May 2008 Messages: 6077 Localisation: lauraville
|
Posté le: Fri May 25, 2012 8:21 am Sujet du message: |
|
|
beri tu l'aime ou tu la quitte
mon amour,ma therapie nationale
 _________________ (2011)avant 2015 CHACUN SA LAURA
les euros font fonctionner les neurones |
|
|
 |
kandykiss Shabbaeur du lac
|
Posté le: Fri May 25, 2012 12:12 pm Sujet du message: |
|
|
waaa _________________ Lord, give me a wise and an understanding heart, that I may know and do thy will in everything, and may in nothing sin against thee. |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Fri May 25, 2012 7:09 pm Sujet du message: |
|
|
Tatchape a écrit: | beri tu l'aime ou tu la quitte
mon amour,ma therapie nationale
 |
Donc c'est pour ca qu'il y a eu 296 visiteurs hier et maintenant 10?
Je croyais que j'avais rate le spectacle dis donc.  _________________
 |
|
|
 |
L'integree

|
Posté le: Fri May 25, 2012 9:38 pm Sujet du message: |
|
|
Yeuye 200 et poussiere de personne connectees? Je crois que ce sont les memes gens qui ouvraient like 10 pages de bonaberi sur leur ordi et le forum les comptait tous comme des personnes differentes. _________________ If you didn't hear it with your own ears or see it with your own eyes,don't invent it with your small mind and share it with your big mouth. |
|
|
 |
Haroun Bérinaute Vétéran

|
Posté le: Sat May 26, 2012 9:18 am Sujet du message: |
|
|
L'integree a écrit: | Yeuye 200 et poussiere de personne connectees? Je crois que ce sont les memes gens qui ouvraient like 10 pages de bonaberi sur leur ordi et le forum les comptait tous comme des personnes differentes. |
Le forum compte les IP.
H.a.R.  _________________ Projet de Web TV sur beri.com |
|
|
 |
Los Angeles Grand shabbeur

Inscrit le: 10 Jun 2008 Messages: 2551 Localisation: Useless States of Assholes
|
Posté le: Sun May 27, 2012 3:35 am Sujet du message: |
|
|
Ugh! Philly is messing up my blood pressure with all these missed shots. Come on 76ers! We gotta play better than this if we wanna beat Celtics.  _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Sun May 27, 2012 4:45 am Sujet du message: |
|
|
You mad?
We are going crazy here in td garden.
Beat the heat is next on the agenda.  _________________
 |
|
|
 |

|
Posté le: Sun May 27, 2012 5:15 am Sujet du message: |
|
|
Mad? Fuck NO! Couldn't be prouder of 76ers. What an impressive playoff run! No one expected them to make it this far, I respect them more than ever now.
Beat the cHeat? With that offense and after struggling to beat Hawks and 76ers? If you believe that I got a bridge in Brooklyn for sale.
Enjoy your Memorial Day weekend, boss!
 _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Sun May 27, 2012 5:41 am Sujet du message: |
|
|
lol let me remind you that Celtics went 7 games the first 2 series back in 2008 and still won the 'ship. Sup with the hate, ma?
Miami, we coming for you.
|
 |

|
Posté le: Sun May 27, 2012 6:23 am Sujet du message: |
|
|
Whoa there! Did you just say HATE?
LOL. This is 2012 not 1812. Don't make me fake-stan for cHeat. I'd rather drink bleach and I don't want their obnoxious stans to get their panties wet.
Still got Spurs vs. Celtics so tell your boys to work on that lame offense. I put all my hard earned coins on them. Their dicks better be in finals or hell gon' freeze over!
"Teach me how to dougie, all my bitches love me, you ain't fuckin with my dougie"
 _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
yebokolo Shabbaeur du lac

Inscrit le: 14 Jan 2011 Messages: 3755 Localisation: Emonbo (parce que: Eh mon beau !)
|
Posté le: Sun May 27, 2012 11:41 am Sujet du message: |
|
|
J'ai du oublier de cliquer sur le bouton "LANGUES - ANGLAIS - FRANCAIS" _________________ Que la force me soit donnée de supporter ce qui ne peut être changé et le courage de changer ce qui peut l'être mais aussi la sagesse de distinguer l'un de l'autre. Marc Aurèle |
|
|
 |
Magne

|
Posté le: Sun May 27, 2012 8:10 pm Sujet du message: |
|
|
I am sorry Makanaki but I'm not sure Boston is ready for Miami... nah not the way i saw Miami play, and the way I saw Boston play. Miami est au dessus on everything. Unless Lebron chokes, Wade misses all his shots, thehn Rondo kills it, KG plays defense like a Lion, etc... I mean Miami has THE TEAM this year. i'm not gonna say they will win the championship this year I still hate them don't get me wrong but Boston is not the team that will stop them _________________ God is good all the times and all the time God is good.
www.thespacedoutgroup.com |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Sun May 27, 2012 8:32 pm Sujet du message: |
|
|
Los Angeles a écrit: | Whoa there! Did you just say HATE?
LOL. This is 2012 not 1812. Don't make me fake-stan for cHeat. I'd rather drink bleach and I don't want their obnoxious stans to get their panties wet.
Still got Spurs vs. Celtics so tell your boys to work on that lame offense. I put all my hard earned coins on them. Their dicks better be in finals or hell gon' freeze over!
"Teach me how to dougie, all my bitches love me, you ain't fuckin with my dougie"
 |
Yes ma'am. We will not disappoint and thank you for betting on us.
lol offense? Defense wins 'ship.
What you doing on memorial day? Whatever it is enjoy.  _________________
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Sun May 27, 2012 8:40 pm Sujet du message: |
|
|
Magne a écrit: | I am sorry Makanaki but I'm not sure Boston is ready for Miami... nah not the way i saw Miami play, and the way I saw Boston play. Miami est au dessus on everything. Unless Lebron chokes, Wade misses all his shots, thehn Rondo kills it, KG plays defense like a Lion, etc... I mean Miami has THE TEAM this year. i'm not gonna say they will win the championship this year I still hate them don't get me wrong but Boston is not the team that will stop them |
Megdeu toi aussi? Alors que je comptais sur toi? Si on t'avait dit que sixers allaient nack bulls tu allais accepter? Tout est possible en playoff. Faut etre optimiste hein. Comment miami la vous mystifie comme ca?
Meme miami a eu peur quand ils ont vu la tete de KG, le gars veut un dernier titre avant la retraite _________________
 |
|
|
 |

|
Posté le: Mon May 28, 2012 5:21 am Sujet du message: |
|
|
Nigga puhleeeze I had no choice! Without Bosh, could be ugly for cHeat but Pierce and Allen are injured. Bradley who guards Wade is out. C's are banged up, man. Good luck cuz y'all need it.
KG gon' be playing BOXE-ketball in Miami. Refs better be ready to call foul every time he moves and get paramedics on deck. There will be blood.
Memorial Day? Date night @ Yankees game with hubby. I sure will enjoy a win.
Yaaaassss Spurs! #1Down3ToGo. My husband looked so damn good.
SPURS BITCHES!!!
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Mon May 28, 2012 8:12 pm Sujet du message: |
|
|
Je serai plus sur si on avait bradley mais rivers maitrise bien le jeu de miami. Rondo peut s'occuper de wade, allen sur chalmers, pietrus sur lebron.
C'est bien comme spurs a calme okc. Je sens un sweep. Le genre de basket que spurs joue la merite sa propre league. Pop est un vrai coach.  _________________
 |
|
|
 |

|
Posté le: Tue May 29, 2012 3:37 am Sujet du message: |
|
|
I ain't watching that serie. I'd rather slit my wrist than force myself to see cHeat but I'll be checking the score.
Hell yeah! Spurs are on a sweep mission. #9-0
My husband was missing some easy layups but still love him. I wish I wasn't married to Nowitzki I wanna change my name so bad. I should've never left the Spurs fanclub.
Spurs basketball is called silent assassination. Cool, calm and collected all game long. No stars players for the refs to dickride. Just real basketball.
39 points in 4th quarter though? Gotdaaaaaaaaaaaaam! #Coldblooded  _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Tue May 29, 2012 6:46 am Sujet du message: |
|
|
la vieillesse et la fatigue vont faire on risque nous sweep comme les blagues hein.  _________________
 |
|
|
 |
Magne

|
Posté le: Tue May 29, 2012 5:10 pm Sujet du message: |
|
|
Makanaki a écrit: | la vieillesse et la fatigue vont faire on risque nous sweep comme les blagues hein.  | je te dis ke Boston ne peut pas Miami le tour ci eh? weh Like I told u it;s gon be easy win for Miami  _________________ God is good all the times and all the time God is good.
www.thespacedoutgroup.com |
|
|
 |
|