Bonaberi.com Publicité
Forum Bonaberi.com
Le Cameroun comme si vous y étiez
FAQFAQ RechercherRechercher Liste des MembresListe des Membres Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs S'enregistrerS'enregistrer
ProfilProfil Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés ConnexionConnexion
Justice pour Trayvon Martin
Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4  Suivante

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Divers
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
L'integree

MessagePosté le: Fri Apr 13, 2012 11:42 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:

The court affidavit states that he confronted Trayvon. Stand your ground law doesn't protect him anymore.

N'oublie pas que he is considered ''innocent until proved guilty'' et comme disent les autres, on a vu le Casey Anthony case toujours dans cette meme Floride la et Zimmermann a le meme lawyer ...
Makanaki
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Mon Apr 16, 2012 3:02 am    Sujet du message: Répondre en citant

Magne a écrit:
Makanaki
tu as pitie de lui? for what Shocked
he confronted the kid for no reasons, and let me remind u that Trayvon's gf was on the phone when all this happened, she can very much testify against him oh? i mean even neighbors heard the shooting, many people can testify. i refuse to have pity for Zimmerman, call me mean but there is no place for that when it comes to a old ass man, trying to intimidate kids. D'ailleurs mm pq il ne pe pas aller travailler coe tt le monde? son job de watch man lui payait combien??? tsiumm Rolling Eyes Lock his behind didon et ke kk'1 me le viole en prison he shall learn Laughing Laughing

J'ai dit que j'ai pitie de lui? Il doit faire pitie au point ou la mere de Trayvon dit maintenant que c'etait un accident. Je crois qu'elle doit cesser les interviews comme on a arrete Zimmerman, on risque d'utiliser ses propos contre elle.

Je crois qu'il etait plutot un auto designe watchman, il n'etait pas paye pour ca, vivait peut-etre rent free. Il vient pourtant d'une famille riche j'ai lu qu'il a fait 8 ans au community college et n'a pas pu continuer pour avoir un diplome.

MessagePosté le: Mon Apr 16, 2012 4:16 am    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:
Magne a écrit:
Makanaki
tu as pitie de lui? for what Shocked
he confronted the kid for no reasons, and let me remind u that Trayvon's gf was on the phone when all this happened, she can very much testify against him oh? i mean even neighbors heard the shooting, many people can testify. i refuse to have pity for Zimmerman, call me mean but there is no place for that when it comes to a old ass man, trying to intimidate kids. D'ailleurs mm pq il ne pe pas aller travailler coe tt le monde? son job de watch man lui payait combien??? tsiumm Rolling Eyes Lock his behind didon et ke kk'1 me le viole en prison he shall learn Laughing Laughing

J'ai dit que j'ai pitie de lui? Il doit faire pitie au point ou la mere de Trayvon dit maintenant que c'etait un accident. Je crois qu'elle doit cesser les interviews comme on a arrete Zimmerman, on risque d'utiliser ses propos contre elle.

Je crois qu'il etait plutot un auto designe watchman, il n'etait pas paye pour ca, vivait peut-etre rent free. Il vient pourtant d'une famille riche j'ai lu qu'il a fait 8 ans au community college et n'a pas pu continuer pour avoir un diplome.
si la mere de Trayvon commence a back up apres apres allume le propre feu ca la regarde... elle a mm fini de faire le deuil de son muna? elle n'a ka creuser sa propre tombe elle n'aura kel mm a plaindre.

ke Zimmerman a fait 8ans in a community college? il fiasait koi labas pdt 8ans? il prenait 0,5credits hours to get an associate degree or what?

www.thespacedoutgroup.com
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
L'integree

MessagePosté le: Mon Apr 16, 2012 5:26 am    Sujet du message: Répondre en citant

Magne a écrit:

ke Zimmerman a fait 8ans in a community college? il fiasait koi labas pdt 8ans? il prenait 0,5credits hours to get an associate degree or what?

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Makanaki
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Mon Apr 16, 2012 7:19 am    Sujet du message: Répondre en citant

Magne a écrit:

Ca me pach aussi.

8 years in community college with no degree does not make a lick of a sense.

MessagePosté le: Mon Apr 16, 2012 1:56 pm    Sujet du message: Répondre en citant

L'integree a écrit:
Magne a écrit:

my friend tu ris koi non le nombre d'annee la ne te wanda pas? Laughing Laughing Laughing

www.thespacedoutgroup.com
L'integree

MessagePosté le: Fri Apr 20, 2012 6:38 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Georges Zimmermann granted bail. Twisted Evil Twisted Evil

He is sorry???????? He didn't know??????????

Sorry va ramener l'enfant d'autrui????

Why can't they just keep him there for now?

Hum America!!!!
Makanaki
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Sat Apr 21, 2012 3:37 am    Sujet du message: Répondre en citant

In most 2nd degree murder cases bond is granted but in that particular county there is no bail, it's their law for that reason GZ had no business getting a bail hearing. Once again he is getting special treatment.

If Trayvon had been white they would have charged his murderer with first degree murder that very night.

Who is representing Trayvon's family? Their lawyer could not expose GZ's lie? He said he did not know Trayvon was so young but told the 911 dispatcher he was in his late teen.

Even if Zimmerman is not convicted, his life will not be worth anything. Can't go out in public, find a job or have a normal existence. He will constantly live in fear for the rest of his life. He had a bulletproof vest in court.

MessagePosté le: Sat Apr 21, 2012 2:32 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:
He had a bulletproof vest in court.

Really? Didn't even notice that.
Anyway, c'est leur pays...
foxyforever
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Apr 22, 2012 2:58 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:
In most 2nd degree murder cases bond is granted but in that particular county there is no bail, it's their law for that reason GZ had no business getting a bail hearing. Once again he is getting special treatment.

If Trayvon had been white they would have charged his murderer with first degree murder that very night.

Who is representing Trayvon's family? Their lawyer could not expose GZ's lie? He said he did not know Trayvon was so young but told the 911 dispatcher he was in his late teen.

Even if Zimmerman is not convicted, his life will not be worth anything. Can't go out in public, find a job or have a normal existence. He will constantly live in fear for the rest of his life. He had a bulletproof vest in court.

So, if there is no bail in that particular county, why didn't the prosecutor or the judge say anything about that? You mean to tell me that between all the lawyers, prosecutor, judges and all, nobody reminded them that there is no bail in that county

I think that the sloppy job of the police is going to be one of the reasons why GZ is going to walk free. I saw part of the bail hearing and GZ's lawyer was doing a good job when he was questioning the chief of police.

Even though I don't like to advocate violence, GZ deserves to live in fear because if he had stayed in his car like the dispatcher had told him and waited on the cops to come, all this would have never happened. If he walks free, i'm hoping that someone does to him the same thing he did to Trayvon and more.

I heard that his dad is a retired judge from Virginia or West Virginia (anyway, his dad used to be working for the judicial system), and that
s probably why he is getting all that special treatment. In this country it's who you that's going to help you in situations like this.

I compared his first picture that leaked into the media with his face i saw on TV on Friday, and the boy lost some major pounds. I guess the stress is getting on to him as it should. Nobody should do something like that and not be stressed out about it. Either way, whether he goes to jail or stay a free man, I hope street or prison justice puts him 6 feet under ground.

a nobody like Cassy Anthony was lucky because her lawyer was trying to make a name for himself, and it worked for him. Now everybody would want to have him as a lawyer.

From what I saw during the bail hearing on Friday, his lawyer is doing a better job than the prosecutor. I am also scared that the prosecutor is not going to do a good job because the felt pressured to bring this guy to justice. So, they must just be doing this and not putting their all into it just to appease people. Time will tell.
vera

MessagePosté le: Sun Apr 22, 2012 8:37 pm    Sujet du message: Répondre en citant

L'integree a écrit:
Georges Zimmermann granted bail. Twisted Evil Twisted Evil

He is sorry???????? He didn't know??????????

Sorry va ramener l'enfant d'autrui????

Why can't they just keep him there for now?

Hum America!!!!

Purée je viens de lire ca sur un site là et je suis dépassée.
Je n'arrête pas de me poser la question "Et si c'etait un blanc dans un quartier noir qui avait été "abattu". L'issue aurait elle été la même?"
J'ai l'impression que dans cette affaire, c'est un poids deux mesures Confused
Diamond Princess

MessagePosté le: Mon Apr 23, 2012 11:59 am    Sujet du message: Répondre en citant

Il faut qu'on mette une cassette video d'Al Queda dans ses affaires et que l'on place "par hasard" Le FBI a ses trousses,ce Zimmermann. . .

MessagePosté le: Mon Apr 23, 2012 8:50 pm    Sujet du message: Répondre en citant

vera a écrit:

Je n'arrête pas de me poser la question "Et si c'etait un blanc dans un quartier noir qui avait été "abattu". L'issue aurait elle été la même?"

Mama, ce n'est pas une impression. C'est ce qui est. Parfois , c'est si difficile d'etre noir sans ces pays ci.

Lis l'histoire de cette femme, qui elle aussi a '' stood her ground'', n'a meme tue personne hein, avec un mari violent qui a bad record, mais risque se retrouve entrain de purger une peine de 20 ans. . . Bref Florida et ses laws la... Eux-memes ils savent. Moi aussi j'aimerais bien savoir le ''Standyour ground'' la c'est une loi raciste qu'ils ont adopte pour eliminer les Noirs d'une part et envoyer ceux qui n'ont pu etre elimines en taule . Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
http://www.justiceformarissa.blogspot.com/
Pour ceux qui vivent ici, Anderson Cooper presente un documentaire sur l
histoire de Marissa Alexander ce soir a 20h.
foxyforever
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Tue Apr 24, 2012 6:03 am    Sujet du message: Répondre en citant

L'integree a écrit:
vera a écrit:

Mama, ce n'est pas une impression. C'est ce qui est. Parfois , c'est si difficile d'etre noir sans ces pays ci.

Lis l'histoire de cette femme, qui elle aussi a '' stood her ground'', n'a meme tue personne hein, avec un mari violent qui a bad record, mais risque se retrouve entrain de purger une peine de 20 ans. . . Bref Florida et ses laws la... Eux-memes ils savent. Moi aussi j'aimerais bien savoir le ''Standyour ground'' la c'est une loi raciste qu'ils ont adopte pour eliminer les Noirs d'une part et envoyer ceux qui n'ont pu etre elimines en taule . Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
http://www.justiceformarissa.blogspot.com/
Pour ceux qui vivent ici, Anderson Cooper presente un documentaire sur l
histoire de Marissa Alexander ce soir a 20h.

J'ai lu l'histoire la et ca m'a fait un genre. Yuk!
Los Angeles
Grand shabbeur

MessagePosté le: Wed Apr 25, 2012 10:15 pm    Sujet du message: Répondre en citant

And people say I get too emotionally invested in tragedies. Good job covering this case, I'm proud of you, kid.

Anyhoo, I can't imagine being in his parents position. To mourn your son and fight for justice at the same time. On top of that, have to watch the media destroy his image. It hurts and it sickens.

Overall Trayvon's family has been the epitome of class while going through this difficult time! I can't imagine turning on the TV, picking up a newspaper, and my deceased son/brother is all over the front page! I couldn't bear it.

I don't know how his mother is able to stay calm and respectful cuz that shit would have a bitch like me act a fool without giving a single gram of fucks what people would say/think. Evil or Very Mad

That miserable cunt is getting away with murder and making a mockery out of their pain. He can shove his bullshit apology up his murdering ass. He ain't sorry about a damn thing, just wished his cold-blooded murder had blown over as he thought.

At this point, I have zero trust in our justice system so I'm preparing myself for him to not get convicted. I got my guns on deck. I can operate all kinds of handguns, rifles, automatic weapons, AT-4 anti-tank weapons, grenades, you name it. Don't let the lipstick fool you. I'll be wandering in Stanford with rounds of ammunition around my waist, AK-47 in my hand looking for his ass while singing "If we fuck with us we gon' start up a riot. I'ma start a riot, I'ma start a riot. I'ma start a riot, I'ma start a riot"

Dernière édition par Los Angeles le Wed Apr 25, 2012 10:22 pm; édité 1 fois
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
PrettyWoman
Shabbaeur du lac

MessagePosté le: Wed Apr 25, 2012 10:21 pm    Sujet du message: Répondre en citant

yeuye la nga, quand on revient, on salue au moins les fans fidèles noon? Evil or Very Mad
L'integree

MessagePosté le: Wed Apr 25, 2012 10:49 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Los Angeles a écrit:

At this point, I have zero trust in our justice system so I'm preparing myself for him to not get convicted. I got my guns on deck. I can operate all kinds of handguns, rifles, automatic weapons, AT-4 anti-tank weapons, grenades, you name it. Don't let the lipstick fool you. I'll be wandering in Stanford with rounds of ammunition around my waist, AK-47 in my hand looking for his ass while singing "If we fuck with us we gon' start up a riot. I'ma start a riot, I'ma start a riot. I'ma start a riot, I'ma start a riot"

Please, send a message to Salsa. She's been worrying so bad about you.
Makanaki
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Thu Apr 26, 2012 2:36 am    Sujet du message: Répondre en citant

lol donc quand je dis que je suis tes pas tu crois que je blague? Tu sais que tu es mon role model non? Tu a ete bien silencieuse sur cette affaire et ca m'inquietait deja.

Ses excuses n'etaient pas sinceres mais on va dire que c'est l'intention qui compte, il a un bon avocat. la demande de resignation du chef de police a ete rejetee. Confused
Grand shabbeur

MessagePosté le: Thu Apr 26, 2012 8:55 am    Sujet du message: Répondre en citant

I haven't been openly vocal about this case however I've been following it very closely. I have a brother around Trayvon's age and it could have been him so of course it hurts me to the core. It's just that I got so worked up over that Troy Davis case and we all know how it ended. I feel so hopeless right now and all I can do is pray. Sad

Anywho, the Trayvon Martin's family issued a card of thanks. Please continue to pray for this family.

Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Makanaki
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Sat Apr 28, 2012 12:58 am    Sujet du message: Répondre en citant

Ce cirque commence deja a me do lap. Qu'un criminel ouvre un site pour mendier et reussit a avoir $200,000? Il sait qu'il ne sera pas condamne et prepare deja son voyage. Il ne manque plus qu'il simule sa propre mort quand il sera libre.
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Divers Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page Précédente  1, 2, 3, 4  Suivante
Page 3 sur 4

Sauter vers: