Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Los Angeles Grand shabbeur

Inscrit le: 10 Jun 2008 Messages: 2551 Localisation: Useless States of Assholes
|
Posté le: Thu Nov 17, 2011 9:18 pm Sujet du message: |
|
|
It's funny, I never believed in diet too. I was like that shit doesn't work and was getting ready to accept my new body. I don't mind being thick but I was forced to lose the weight.
How does diet end up making you gain more weight? If your stomach is your only issue crunches and pushups won't help cuz you have to flush all the backed up food clogging your digestive system. Go for the colon cleansing pill and drink a lot of water, half of your body weight in ounces.
What part of I decided to stay away from paranormal for religious reasons didn't you understand? It means I don't want to talk or think about it so please respect that and wait for Natchoboy.
Tchoko is fascinating to me. He's low-key, very shy, not messy, his NBA posts are always on point, he minds his own business and doesn't troll. I love his dry humor and he's also respectful, I think he's the only one here I've never seen disrespecting someone.  _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Los Angeles Grand shabbeur

Inscrit le: 10 Jun 2008 Messages: 2551 Localisation: Useless States of Assholes
|
Posté le: Thu Nov 17, 2011 9:25 pm Sujet du message: |
|
|
To start your own charity, you will need dedication and patience then define your mission. What is your organization going to do? What service will it provide? Advertise what you are doing and who is going to benefit. Write grants, raise funds, hold events etc.. What you earn has nothing to do with it and there is no number of members required but the more the better. Yes you need a team in Cameroon.
Working in the industry helps me network with people who have been supportive. At this time, we only work with kids in villages. We get requests from them and meet their needs. People can sponsor kids or make donations. I do fundraising events and every year at my birthday instead of giving me gifts I ask friends and families to make donations.  _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
Elan D'Anjou De PimPim

Inscrit le: 12 May 2008 Messages: 10711 Localisation: Dans le Nchoutou
|
Posté le: Fri Nov 18, 2011 10:29 am Sujet du message: |
|
|
Les mounas là fimba les arabes choa du pays.
Dutty D'Anjou ! |
|
|
 |
silazor Grand shabbeur

|
Posté le: Fri Nov 18, 2011 12:42 pm Sujet du message: |
|
|
one more time with this fucking session duration .
i wrote for free
i don't have power to re-write sorry la
just ask what the industry means? is that holliwood _________________ la meilleure façon de prédire l'avenir, c'est de le créer
http://www.afrikan-mosaique.com |
|
|
 |
silazor Grand shabbeur

|
Posté le: Fri Nov 18, 2011 12:44 pm Sujet du message: |
|
|
Elan de PimPim a écrit: | Les mounas là fimba les arabes choa du pays.
Dutty D'Anjou ! |
j'attendais parler des arabes choa mais n'avais jamais vu en face de moi.
ce sont les kessans qui marchaient svt en route en vendant les caramels haoussa là? _________________ la meilleure façon de prédire l'avenir, c'est de le créer
|
|
 |
Elan D'Anjou De PimPim

Inscrit le: 12 May 2008 Messages: 10711 Localisation: Dans le Nchoutou
|
Posté le: Fri Nov 18, 2011 12:51 pm Sujet du message: |
|
|
silazor a écrit: | j'attendais parler des arabes choa mais n'avais jamais vu en face de moi.
ce sont les kessans qui marchaient svt en route en vendant les caramels haoussa là? |
Ouaye, flop aussi c'était des mendiants.
Dutty Yeah ! |
|
|
 |
silazor Grand shabbeur

|
Posté le: Fri Nov 18, 2011 12:53 pm Sujet du message: |
|
|
Elan de PimPim a écrit: | silazor a écrit: | j'attendais parler des arabes choa mais n'avais jamais vu en face de moi.
ce sont les kessans qui marchaient svt en route en vendant les caramels haoussa là? |
Ouaye, flop aussi c'était des mendiants.
Dutty Yeah ! |
haaaaaaaaaan gars ceux la n'avait pas les cheveux blonds mon ami.
bon en mm temps je n'avais aussi jamais vu leur cheveux puisqu'ils portaient tjr le foulard .
leur caramel la etait qd meme sucréeeee hein  _________________ la meilleure façon de prédire l'avenir, c'est de le créer
|
|
 |
Makanaki Petit shabbaeur

|
Posté le: Thu Dec 08, 2011 9:34 pm Sujet du message: |
|
|
Les enfants mendiants la qui des qu'ils t'attrapaient ils signaient seulement l'indien sur toi juska l'argent sort meme s'il fallait te suivre juska chez toi massa. Ceux que j'avais rencontres ne vendaient rien et ne parlaient meme pas francais. _________________
 |
|
|
 |
|