Bonaberi.com Publicité
Forum Bonaberi.com
Le Cameroun comme si vous y étiez
FAQFAQ RechercherRechercher Liste des MembresListe des Membres Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs S'enregistrerS'enregistrer
ProfilProfil Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés ConnexionConnexion
Whitney Houston est morte!!!
Aller à la page 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Suivante

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Divers
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
voyelle
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 2:36 am    Sujet du message: Whitney Houston est morte!!! Répondre en citant

Whitney Houston died this afternoon ... a rep for the singer told the Associated Press.

Houston won two Emmy Awards, six Grammy Awards, 30 Billboard Music Awards, 22 American Music Awards during her record-breaking career. Her album "Whitney" was the first female album to ever debut at #1 on the Billboard Charts. She has sold 200 albums world wide.

Houston holds an Honorary Doctorate in Humanities from Grambling State University in Louisiana.

Houston had one child, Bobbi Kristina, with husband Bobby Brown. Houston and Brown were married from 1992-2007.

Story developing ...

edit

According to our sources, Houston died at the Beverly Hilton hotel. a police crime lab vehicle was seen outside the hotel just moments ago (see below).

We spotted Whitney out just last weekend with on-again/off-again beau Ray-J (see video below).

www.tmz.com

2 days ago

Our sources tell us a member of Whitney's entourage found her in her room at the Beverly Hilton hotel ... and called hotel security -- who then dialed 911. When paramedics arrived Houston was found unresponsive.

We're told police arrived to the scene within minutes and fire was already there on an unrelated call. According to our sources, paramedics performed CPR but it did not work and she was pronounced dead at 3:55 PM.

Our sources say there were no obvious signs of foul play, but BH PD detectives have begun a full investigation. We're told she was ID'ed by family and friends.

The singer famously battled drug addiction for years (see related links below).

Houston was seen out in Hollywood Thursday night for a Grammy party ... and she did not look well (below). She even briefly took the mic and performed a song while she was there -- what would become her last performance. See the video here.

Dernière édition par voyelle le Sun Feb 12, 2012 4:06 am; édité 2 fois
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur Adresse AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
L'integree

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 2:47 am    Sujet du message: Répondre en citant

mama ! Je viens de voir ca Shocked Shocked Shocked Shocked

Whoaaaaaa! Elle die un peu comme Michael hein Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

May her Soul RIP !
Vaness
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 2:48 am    Sujet du message: Re: Whitney Houston est morte!!! Répondre en citant

I'll Always Love You c'est un "sac" de chanson...Et Waiting to Exhale un film que j'ai bien aimé. RIP
Nel

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 2:55 am    Sujet du message: Répondre en citant

Qu´elle R.I.P

Wikipedia a déjà update.
Shocked
L'integree

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 3:00 am    Sujet du message: Répondre en citant

Nel a écrit:
Qu´elle R.I.P

Wikipedia a déjà update.
Shocked

J'ai wanda sur eux . a peine 10 mns apres le Breaking news, les gars avaient deja update. Y'a les gens qui dorment sur Internet quoi !!! tCHAIIII!!

Vaness: Ah Ca! Je crois que ma mater va un peu pleurer demain a l'annonce de sa mort hein . Le song la peut la tuer. Embarassed Embarassed
foxyforever
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 3:19 am    Sujet du message: Répondre en citant

J'ai deja verse quelques larmes. This is unbelievable! I just can't wrap my head around this news. I am devastated. Weeeeeeeeeeeeeeeh, Anti!
kandykiss
Shabbaeur du lac

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 3:45 am    Sujet du message: Répondre en citant

Rip whitney. la vie ci ce n'est rien bordel!!
afro
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 5:23 am    Sujet du message: Répondre en citant

Hein Shocked Shocked Shocked Shocked
easy la Shocked
Magne

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 5:47 am    Sujet du message: Répondre en citant

drugs is wack she is the one who said that but never quit taking it. That pic of her 2 days ago she looks like a mess, she obviously under the influence of we don't know what...
la vie n'est rien mes chers amis. Damn coe les blagues hein une grde star coe ca la die apres MJ c maintenant l'autre ci.. wehhh moi la chanson ki me fait tjr penser a elle c'est Great Love of all times. i love that song til today... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

www.thespacedoutgroup.com
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
voyelle
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 5:53 am    Sujet du message: Répondre en citant

Whitney Houston died this afternoon -- just days after she was seen enjoying a night out with her daughter Bobbi Kristina in L.a.

The 48-year-old singer stepped out to Kelly Price & Friends Unplugged: For The Love Of R&B GRAMMY Party at Tru Hollywood on Thursday night -- her last red carpet appearance before her death.

It was a rare public appearance for Whitney, who hadn't been on a red carpet for an entire year before that.

Houston even briefly took the mic and sang with R&B singer Kelly Price. Watch the video below

feb 9 2012

Magne

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 5:56 am    Sujet du message: Répondre en citant

This is her best song for me...
she looked funny on those pictures Voyelle. dont u think so? gained weight? or cheeks are swollen? dont know

www.thespacedoutgroup.com
voyelle
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 5:56 am    Sujet du message: Répondre en citant

Magne a écrit:
drugs is wack she is the one who said that but never quit taking it. That pic of her 2 days ago she looks like a mess, she obviously under the influence of we don't know what...
la vie n'est rien mes chers amis. Damn coe les blagues hein une grde star coe ca la die apres MJ c maintenant l'autre ci.. wehhh moi la chanson ki me fait tjr penser a elle c'est Great Love of all times. i love that song til today... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

c'est comme l'alcool c'est pas facile de cesser d'utiliser les drogues

son corps est toujours au beverly hills hotel la police attend le search warrant pour voir s'il y'a des drogues dans la chambre

edit
Beverly Hilton hotel employees tell TMZ ... Whitney Houston was found dead in the bathtub of her room.

Dernière édition par voyelle le Sun Feb 12, 2012 6:55 am; édité 1 fois
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur Adresse AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
voyelle
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 6:02 am    Sujet du message: Répondre en citant

Magne a écrit:
This is her best song for me...
she looked funny on those pictures Voyelle. dont u think so? gained weight? or cheeks are swollen? dont know

wait and see, l'autopsie nous dira si c'est une overdose comme amy whinehouse, moi j'aime sa perfomance avec kevin costner

bobby kristina

edit

Whitney Houston's daughter Bobbi Kristina got into an angry shouting match with police officers outside the hotel room where her mother was found dead ... TMZ has learned.

According to law enforcement sources ... Bobbi Kristina showed up on the 4th floor of the Beverly Hilton several hours after Whitney's death. We're told when officers informed her no one was allowed to see the body -- BK screamed, cursed and demanded to see her mother.

Ultimately, she was not allowed into the room and left. We're told Whitney's cousin Dionne Warwick also showed up later. She too was turned away by officers.

As we reported earlier ... other family members and friends -- who were in the room when authorities arrived -- identified Whitney's body.

Dernière édition par voyelle le Sun Feb 12, 2012 9:07 am; édité 1 fois
sassy
Shabbaeur du lac

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 6:15 am    Sujet du message: Répondre en citant

kandykiss a écrit:
Rip whitney. la vie ci ce n'est rien bordel!!

You can say that again!!!
voyelle
Bérinaute Vétéran

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 7:57 am    Sujet du message: Répondre en citant

Aux Grammys demain Jennifer Hudson va chanter une chanson de Whitney, Mariah carey should have done it

http://latimesblogs.latimes.com/music_blog/2012/02/grammys-2012-whitney-houston-tribute-to-be-sung-by-jennifer-hudson-.html
Waddle

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 9:52 am    Sujet du message: Répondre en citant

foxyforever a écrit:
J'ai deja verse quelques larmes. This is unbelievable! I just can't wrap my head around this news. I am devastated. Weeeeeeeeeeeeeeeh, Anti!

foxyforever a écrit:

Une droguee de moins sur cette terre! Elle a bel et bien recolte ce qu'elle a seme et elle n'a de reproches a faire a qui que ce soit.
Elle a fait son lit, et elle s'est couchee! Les imbeciles qui sont en vie et en bonne sante continueront de vaquer a leurs occupations tout en prennant la peine de s'exprimer librement en postant sur le forum de bonaberi.com
Que la personne qui n'est pas contente n'a qu'a se suicider aussi comme Amy "Crack"house!

Allez visiter mon blog:

Mon blog
hibiscus
Grand shabbeur

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 10:08 am    Sujet du message: Répondre en citant

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Waddle toi la tu ne laisses rien passer, ft avoir peur de toi

Coe a dit Voyelle, la vie n´est rien mais rien ne vaut la vie

RIP Whitney.
Diamond Princess

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 11:15 am    Sujet du message: Répondre en citant

Je suis tombee a la renverse today... Quand Papa God stoppe son chrono...
RIP whit,j'ai pitie de ta fille,but I guess ur in a better place now.
Petit shabbaeur

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 12:35 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Waddle a écrit:
foxyforever a écrit:

foxyforever a écrit:

Une droguee de moins sur cette terre! Elle a bel et bien recolte ce qu'elle a seme et elle n'a de reproches a faire a qui que ce soit.
Elle a fait son lit, et elle s'est couchee! Les imbeciles qui sont en vie et en bonne sante continueront de vaquer a leurs occupations tout en prennant la peine de s'exprimer librement en postant sur le forum de bonaberi.com
Que la personne qui n'est pas contente n'a qu'a se suicider aussi comme Amy "Crack"house!

Inconsistence, quand tu nous tiens.
yebokolo
Shabbaeur du lac

MessagePosté le: Sun Feb 12, 2012 12:49 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Whitney Houston est décédée.

J'ai vu cela ce matin, triste nouvelle, mais de là à verser une larme... non.

Je hoche seulement la tête en pensant qu'elle n'a pas eu de chance dans la vie, que sa brillante carrière jusqu'en 2000 masquait une vie privée difficile, que sa descente aux enfers, musicale et personnelle était triste à voir, que les relations avec sa fille devaient sans doute la peiner, bref je la plains, vivre est parfois difficile mais pourtant elle vaut la peine d'être vécue. Mais elle n'est pas la seule au monde à être ainsi et rien ne l'obligeait à se laisser à la drogue et l'alcool.

Vraiment je la plains, mais elle est seulement une personne que je ne connais pas personnellement et il n'y a pas de raisons non plus pour porter le deuil.

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Divers Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Suivante
Page 1 sur 22

Sauter vers: