Bonaberi.com Publicité
Forum Bonaberi.com
Le Cameroun comme si vous y étiez
FAQFAQ RechercherRechercher Liste des MembresListe des Membres Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs S'enregistrerS'enregistrer
ProfilProfil Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés ConnexionConnexion
2K10 NBA Preseason: It's Gametime !!! GOO BUCKS !!
Aller à la page Précédente  1, 2, 3 ... 71, 72, 73
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Sports
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Fri Sep 25, 2009 12:56 am    Sujet du message: Répondre en citant

Btw, this season, I ain't commenting shit !!! On va seulement se regarder comme ça jusk'aux playoffs d'abord kil faudra même ke j'ai assez de temps libre pour venir ici. En tout cas, c'est SOS ki host cette saison, I hope you are already aware of this good-for-nothing audience in here. Laughing Srsly ke kelkun me fouille ce sujet et me sorte une seule fois, je dis bien une seule fois, où Mbindouille a commenté une soirée de matches ! SOS was doing a great job, Google was alright despite his rare appearances and the Frenchie team here was amazing. I really enjoyed having them during the playoffs. J'aimais aussi la vision de jeu de Tagni et Dirky. They were very wise. Sans oublier les prophètes ki nous fatiguaient avec leurs propheties à deux balles là. Evil or Very Mad Nji pardon viens rester pres de moi pendant cette saison, des ke tu lis seulement kelkun dire ke witness bla bla bla pardon supprime une fois son compte car je n'aurai même plus la force pour insulter cette personne. Evil or Very Mad Evil or Very Mad

On pose même les candidatures de modo ou ici ? J'ai envie d'être modo unique pour les bandwagoners ici car je sens ke je ne vais pas respirer avec les Lakers bandwagoners and les worshippers des "never-gonna-be-NBA-champions" Rolling Eyes Moi je n'ai pas le temps pour les avertissements hein, je supprime une fois ton pseudo. Waddle, je veux être modo ici. On te corrompt avec combien ? Very Happy Ou c'est Tchoko ke je dois voir ? Very Happy

Ok back to my singing Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=sN9aupTeju0
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.



Dernière édition par Los Angeles le Fri Sep 25, 2009 1:36 am; édité 1 fois
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Sat Oct 03, 2009 11:53 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Whaddup fools ? Very Happy I hope you are having a delightful week end like me. Alrighty, so the preseason started this week, not that I'm surprised that nobody watched the games Rolling Eyes anyway..I have to admit that I'm very pleased by the performance of my Bulls and couldn't be more happier at this time. GOO Bulls !!! Fight On ! Very Happy But I was hoping so bad to see Tyler play cuz I got all my money on him this season, if he screws up, I'm screwed too! Sad

Also, I have couple of tickets for the Bulls - Jazz game @ London's O2 Arena, so let me know if you want'em, so I can have you get'em from one of my Bulls in person over there. Hurry up ! Wink I wanted so bad to give couple of courtside tickets to Mbindouille to take his beautiful lover not the jumpoffs but the main chick Laughing to an NBA game in his country but unfortunately this season will only have 2 games in Europe, one in London and the other one in Spain. Sad Last season, I totally forgot to do so but I had it written down for this season. So sorry baby ! Sad But don't worry, I got you covered and won't forget ok ? Wink

Yay ! Tomorrow we gonna have a smackdown between Loukass and K-Love. I ain't gonna miss that for nothing in this world and neither miss my lollipops game against Google. Very Happy
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Sat Oct 03, 2009 11:58 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Sad Breaking News : Our homie didn't make it with the Gravelines. Crying or Very sad OMG ! I'm speechless..but to be honest, y'all know I love him to death but I saw it coming, after his poor performances during the Afrobasket and the Sumer League, I knew it. Wow !What gonna happen now ? Is he coming back or what ? I really don't know what to say. I feel very sad to hear that though I ain't suprised and thrilled to hope he's coming back. Anyway I hope it turns out well for him and I wish him all the best. Very Happy Why do I have the strong feeling that if somebody doesn't give the best of the best this season he gonna ends up like Dominic James ? Confused As I said it's a go hard or go home. No rooms for bullshit this time. Evil or Very Mad

Guess what guys ? Very Happy I have a new cute tattoo and it's the logo of an NBA team ( the most beautiful logo of the entire NBA btw). I'm so lovin it Very Happy U never gonna believe what team is it.lol As a hint, it's a NBA Champion team. I'ma stop here and let you guess it. Mr. Green While you twist your brains on that let me keep doing my hardcore bootyshaking. These kids gonna kill me here with their dance moves, I'm almost choking Laughing Dedicace à mon hottie. Y'a danger ce soir à Les Deux. Meet u there Wink

http://www.youtube.com/watch?v=UjYsOyF6eRQ
Eh zamola coulou tchoukou, allez zamola fais ça, fais ça
Allez ça tourne, ça tourne, zamola eh a chekele chekele Laughing

_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Ange



Inscrit le: 10 Oct 2008
Messages: 10

MessagePosté le: Mon Oct 05, 2009 12:19 am    Sujet du message: Répondre en citant

Que j'ai fait quoi ? Aigrie coe ca. Mafff gene pas les gens, supporte tes sucks et tu restes tranquille. Laughing Jefferson est chez nous et Jefferson + big three = toi mm tu sais dc rdv le 28 en attendant falla moi 2 tickets pour le match a Palm Springs, hein cherie pour moi, on fait cmt ? Very Happy


Hein man c ta shoes? Megde alors, les prix des shoes ne rigolent pas hein ? 900 dollars pr la Jordan? Didon Shocked better je waka avec mes chakas, le dehors est djinja massa. Qui est fou ici dehors ? Laughing
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Sat Oct 10, 2009 2:57 am    Sujet du message: Répondre en citant

Can somebody please scream very loud Dodgers ROCKS in here ? Very Happy Don't hate, don't hate ! lol The energy in the stadium yesterday was unbelievable ! I screamed so much that I ain't got no more voice. J'attends toujours mes fleurs et mes glaces de felicitations pour NL West Division Championship, don't act like y'all haters don't know. Evil or Very Mad Bunch of haters like y'all, y'all said back in Spring that we ain't gonna make it, look where we are now ! What u got to say for that ? Rolling Eyes Nothing ? That's what I thought too. Apres les scum bags vont sortir de leurs tombes pour venir me traiter d'aigrie. Rolling Eyes

C'mon Dodgers, tomorrow it's win or die. We can do this !!! GOOOOO DODGERS, FTW !!! Si se puede !!! Very Happy Smash the Cards !! Demain apres'm je suis en mode Do Not Disturb, ke kelkun ne fait pas l'erreur de me pertuber unless a house is on fire. Evil or Very Mad

Hahahahahaha SOS est où depuis pour venir donner le coup d'envoi de cette saison ici ? Sugarbabe, they are all waiting for you here. Please come be the first to give us reports and highlights from the games. We ain't got no electricity at home to watch the games, right folks ? Laughing Moi, je ne suis que spectatrice ici cette saison Mr. Green Alright Beriland, time to get ready to go cheer Ronny on. Hope he stepped up his game. See ya ! Wink

P.S: Google, rendez-vous le 07. Hope u ready cuz we ain't gonna have no pity for your ass. Our eyes are on the title and we gonna crash evey team we land on Cool
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
SoSheCosmetics
Petit bérinaute


Inscrit le: 06 Nov 2008
Messages: 82
Localisation: Where needed to ...

MessagePosté le: Wed Oct 21, 2009 3:59 am    Sujet du message: Répondre en citant

Ooooooooooooh ca fait longueur!

L.a. laisse seulement c'est une longue histoire, je passe seulement comme ca vite pour dire que je suis la. J'arrive Embarassed . la saison s'annonce tres interessante. Cardiaques s'abstenir siouplai Laughing

Damn ma, da babygurl is such a cutie honeybunch, she growin up quick too. Time flies... Aight Imma catch y'all later.

WHERE AMAZING IS ABOUT TO HAPPEN IN 6 DAYS!!!
Cool

_________________
"Le mari d'autrui est sucreeeeeeee"
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Sports Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page Précédente  1, 2, 3 ... 71, 72, 73
Page 73 sur 73

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
Accueil  |  Forum  |  Chat  |  Galeries photos © Bonaberi.com 2003. Tous droits de reproduction réservés  |  Crédit Site
Votre publicité ici ?