Inscrit le: 12 May 2008 Messages: 11900 Localisation: In translation
Posté le: Mon Aug 11, 2008 12:45 pm Sujet du message: R.I.P. ISAAC HAYES
SHAFT
STARGATE
SOUTHPARK
_________________ I'm not going to rape her, I'm going to fuck her...
I've been all over the world, and everywhere I go people tell me about the true Gods. They all think they found the right one. The one true God is what's between a woman's leg...
Inscrit le: 12 May 2008 Messages: 11900 Localisation: In translation
Posté le: Mon Aug 11, 2008 4:58 pm Sujet du message:
zamkou a écrit:
un tres grand musicien
j aimais son style
donc mainant tu n'aimes plus? _________________ I'm not going to rape her, I'm going to fuck her...
I've been all over the world, and everywhere I go people tell me about the true Gods. They all think they found the right one. The one true God is what's between a woman's leg...
Inscrit le: 12 May 2008 Messages: 501 Localisation: Washington DC
Posté le: Mon Aug 11, 2008 6:46 pm Sujet du message:
I just can't believe we lost two icons in one weekend
It's disheartening just how easy our lives can be snatched away. Make every day count folks. Please don't sweat the small stuff and MAKE EVERY DAY COUNT _________________ [b]"True power does not need arrogance, a long beard and a barking voice. True power strangles you with silk ribbons, charm and intelligence."
- Oriana Fallaci.[/b]
Posté le: Mon Aug 11, 2008 9:44 pm Sujet du message:
Yagga a écrit:
I just can't believe we lost two icons in one weekend
It's disheartening just how easy our lives can be snatched away. Make every day count folks. Please don't sweat the small stuff and MAKE EVERY DAY COUNT
Amen _________________ Le demi frere du Webmaster et le neveu de Jesus ici pour remettre de l ordre dans le desordre
Posté le: Mon Aug 11, 2008 9:47 pm Sujet du message:
Comme pour sceller l'ironie, il a bossé avec Bernie sur un film qui sort en Novembre prochain.
R.I.P guys, comme a dit Clooney, le monde est devenu moins drôle. _________________ L'homme cherche à être heureux, alors que la société tente vainnement à le rendre bon, NJI.
Inscrit le: 14 May 2008 Messages: 4816 Localisation: Quelquepart en Mbeng...
Posté le: Mon Aug 11, 2008 9:47 pm Sujet du message:
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
(Shaft!)
You're damn right
Who is the man
That would risk his neck for his brother man?
(Shaft!)
Can ya dig it?
Who's the cat that won't cop out
When there's danger all about
(Shaft!)
Right on
You see this cat Shaft is a bad mother--
(Shut your mouth)
But I'm talkin' about Shaft
(Then we can dig it)
He's a complicated man
But no one understands him but his woman
(John Shaft) _________________ Le drame absolu de l'homme: n'avoir conscience ni de sa finitude, ni de son insignifiance dans l'immensité de l'Univers
Posté le: Mon Aug 11, 2008 9:51 pm Sujet du message:
Comme pour sceller l'ironie, il a bossé avec Bernie sur un film qui sort en Novembre prochain.
R.I.P guys, comme a dit Clooney, le monde est devenu moins drôle. _________________ L'homme cherche à être heureux, alors que la société tente vainnement à le rendre bon, NJI.
Posté le: Tue Aug 12, 2008 2:44 am Sujet du message:
Hum je wanda hein..Il n ay que moi qui ne knowait pas le Isaac la???
Comme le hip hop ne m'interesse meme pas la. j'avoue ne pas connaitre gd monde dans ce milieu la.
a croire que je n'ai connu Kanye West que qd sa mere est morte et Jay-z en fin d'annee 2007 lol
Rip Peace bro _________________ If you didn't hear it with your own ears or see it with your own eyes,don't invent it with your small mind and share it with your big mouth.
Posté le: Mon Sep 08, 2008 11:13 am Sujet du message:
Bess a écrit:
Hum je wanda hein..Il n ay que moi qui ne knowait pas le Isaac la???
Comme le hip hop ne m'interesse meme pas la. j'avoue ne pas connaitre gd monde dans ce milieu la.
a croire que je n'ai connu Kanye West que qd sa mere est morte et Jay-z en fin d'annee 2007 lol
Rip Peace bro
ton cas est lourd hein
mais c est vrai ke je ne connais pas aussi ce isaac
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum