Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
L'integree

|
Posté le: Sun Jan 16, 2011 2:19 am Sujet du message: |
|
|
schola a écrit: | wééé Bess gagne
ce qu elles veulent dire c est que c est dans le papier cimencam qu on met la viande pour la faire cuire quand il s agit du coupé coupé, je pense hein... |
Annnn Thanks Schola est ce que je comprenais meme?  _________________ If you didn't hear it with your own ears or see it with your own eyes,don't invent it with your small mind and share it with your big mouth. |
|
|
 |
schola Shabbaeur du lac
|
Posté le: Sun Jan 16, 2011 2:30 am Sujet du message: |
|
|
dc quand on dit que tu es bamenda la c est vrai??
(laiss c est beri moi mamuser coe di sven pa'a fi) |
|
|
 |
L'integree

|
Posté le: Sun Jan 16, 2011 2:57 am Sujet du message: |
|
|
schola a écrit: | dc quand on dit que tu es bamenda la c est vrai??
(laiss c est beri moi mamuser coe di sven pa'a fi) |
 _________________ If you didn't hear it with your own ears or see it with your own eyes,don't invent it with your small mind and share it with your big mouth. |
|
|
 |
marthy

|
Posté le: Mon Jan 17, 2011 10:48 pm Sujet du message: |
|
|
Schola merci!!  |
|
|
 |
Los Angeles Grand shabbeur

Inscrit le: 10 Jun 2008 Messages: 2551 Localisation: Useless States of Assholes
|
Posté le: Thu Feb 03, 2011 8:15 pm Sujet du message: |
|
|
Soooooooooooo ...... ¿Dónde está mi chica bonita? Ven aqui! How was your stay here? What did you do? Where did you go? Who did you flirt with? What celebrities did you meet? Did you get Freaky Freaky autograph? Any pics or videos? Did you have a blast? I wanna know everything.
Hell yeah! I'm nosey so what? lol What would you recommend to others? What are your reviews about the city? It's garbage right? Next time visit the Oceanside or Palm Springs you gon' love it for sure.
Chaque fois que je m'approche d'elle. J'ai peur qu'elle m'échappe. Si cette fille n'était qu'un mirage, un mirage, un mirage. J'me sens comme dans un rêve. Ne m'réveillez pas. Si cette fille n'était qu'un mirage, un mirage
   _________________ Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.
 |
|
|
 |
voyelle Bérinaute Vétéran
Inscrit le: 29 Jan 2009 Messages: 6300 Localisation: www.cemakard.com
|
Posté le: Wed Feb 16, 2011 6:50 pm Sujet du message: |
|
|
Los Angeles a écrit: | Soooooooooooo ...... ¿Dónde está mi chica bonita? Ven aqui! How was your stay here? What did you do? Where did you go? Who did you flirt with? What celebrities did you meet? Did you get Freaky Freaky autograph? Any pics or videos? Did you have a blast? I wanna know everything.
Hell yeah! I'm nosey so what? lol What would you recommend to others? What are your reviews about the city? It's garbage right? Next time visit the Oceanside or Palm Springs you gon' love it for sure.
Chaque fois que je m'approche d'elle. J'ai peur qu'elle m'échappe. Si cette fille n'était qu'un mirage, un mirage, un mirage. J'me sens comme dans un rêve. Ne m'réveillez pas. Si cette fille n'était qu'un mirage, un mirage
   |
It was amazing, thanks la for all the input, yeah Los Angeles is a great place to live at if you can afford it. The weather was amazing, we went surfing... we did not get to do all that we wanted because so much to see!!! but we sure are coming back, btw can you get us tickets to the Ellen show? just let me know. tnx again gurlie _________________ https://www.facebook.com/pages/CEMAKard/221475071326994 |
|
|
 |
|