Bonaberi.com Publicité
Forum Bonaberi.com
Le Cameroun comme si vous y étiez
FAQFAQ RechercherRechercher Liste des MembresListe des Membres Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs S'enregistrerS'enregistrer
ProfilProfil Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés ConnexionConnexion
The NFL Games Thread
Aller à la page Précédente  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Suivante
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Sports
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Magne



Inscrit le: 12 May 2008
Messages: 16781

MessagePosté le: Mon Nov 21, 2011 7:29 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Fab a écrit:
Magne a écrit:
shit Eagles are playing bad right now. yemale si les Jets aussi ns battent vraiment c ke ns ne soes rien hein? Rolling Eyes

uuhh it was the Giants. Confused Jets played last Thursday.
oh thank u i always get those two confused. giants and jets sound the same
_________________
God is good all the times and all the time God is good.

www.thespacedoutgroup.com
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Mon Nov 21, 2011 11:28 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Well, well, well, what can I say? I'm beyond SHOCKED and still tryna figure out how the hell we lost with Vick out and the best 4th quarter QB in the league? Confused

I ain't even gon' front losing at home against a sucky team HURTS. Can't believe I turned down the AMA's for that. Giants why? Just why?



Damn! Iggles played like their lives depended on that game though. Gotta give them props. Laughing We just need to start off games good instead of trying to do comeback in the 4th quarter. Still proud of my Giants no matter what. BIG BLUE BABY!!!!!
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Mon Nov 21, 2011 11:54 pm    Sujet du message: Répondre en citant

N-E-waaaaaaaaaaaay, as I said before and gon' say it again, my boo Flacco reminded the HATERS why he's the best QB in the league. Now let the blood pressures go sky high. Laughing

Can't wait for 49ers vs. Ravens. I don't care 'bout stats, Niners has the best defense this season. I wanna see how Flacco will handle that D. That game will determine if the Ravens are a SB contender.

I gon' be watching the Lions game too. I'm sooo excited for my Nickelback performance. Very Happy Btw whatchu doing on Thanksgiving? You know you're always welcome.

While waiting for M.N.F, let me enjoy some Nickelback...






_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
di*k*prio
Grand shabbeur


Inscrit le: 08 Jul 2008
Messages: 2495
Localisation: Quartier Latin

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 1:27 am    Sujet du message: Répondre en citant

Fab a écrit:
AJ Green is still out, that's why we lost against the Steelers Evil or Very Mad
At least, Ray Lewis is out Cool, we can win this. Confused


Gars comment les cuons la peuvent refuser le TD de Jerome Simpson non ??
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Fab
Grand shabbeur


Inscrit le: 12 May 2008
Messages: 2456
Localisation: IDK

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 3:01 am    Sujet du message: Répondre en citant

di*k*prio a écrit:
Fab a écrit:
AJ Green is still out, that's why we lost against the Steelers Evil or Very Mad
At least, Ray Lewis is out Cool, we can win this. Confused


Gars comment les cuons la peuvent refuser le TD de Jerome Simpson non ??


Pardon, quand les gars ont dit d'abord TD, j'ai fait un peroulet arriere, je descends deja, we got this, we got this. Quand les faineants d'arbitres ont dit que c pas un TD parce qu'il n'avait pas le controle du ballon a la fin, j'ai lance un ancien cri, I was like wtf refs. C'etait un bon match, on peut fini la saison avec 10-6, pas mal pr un rookie QB et plein de rookies receivers.

Je repars voir les Pats fouetter les Chiefs sans Matt.

_________________
It's about damn time.

If U look good, U feel good. And if U feel good, U work good. If U play good, they pay good. And if they pay good, U eat good
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Makanaki
Petit shabbaeur


Inscrit le: 05 Jun 2011
Messages: 1061
Localisation: Gillette

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 3:20 am    Sujet du message: Répondre en citant

Le match a commence tu supportes qui? Je sais pas pourquoi je pose encore la reponse. Laughing Gars, je m'inquietais pour toi hein a l'heure ci c'est plus drole dis donc et tu sais que c'est toi qui pimente ma saison donc si tu deviens suicidaire ca n'aura plus le gout. C'est hao? Tu tiens le coup?

Cutler est out pour le reste de la saison. Je ne veux plus te yah parler des Chargers je comptais sur eux hier pour me battre Bears. Evil or Very Mad Lions a bien game, qu'ils gardent cette agressivite contre Packers. Oublie Flacco n'a aucune chance contre cette defense.

la victoire des Eagles m'inquiete un peu pour la situation de Vick. Confused
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Magne



Inscrit le: 12 May 2008
Messages: 16781

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 4:54 am    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:




la victoire des Eagles m'inquiete un peu pour la situation de Vick. Confused
ca ne doit pas t'inkieter honey. Vick is hurt from 3 weeks ago and he is been trying to be a G and play thru all of it. So now he's having some serious injuries it's time to rest up and have Young sweat the money he's been receiving from the beguinning of the season right? Vick will always be the number 1 quarter back for the Philadelphia Eagles. He is not going to be on the bench even after that win. Trust me Wink
_________________
God is good all the times and all the time God is good.

www.thespacedoutgroup.com
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Makanaki
Petit shabbaeur


Inscrit le: 05 Jun 2011
Messages: 1061
Localisation: Gillette

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 9:43 am    Sujet du message: Répondre en citant

Magne a écrit:
Makanaki a écrit:




la victoire des Eagles m'inquiete un peu pour la situation de Vick. Confused
ca ne doit pas t'inkieter honey. Vick is hurt from 3 weeks ago and he is been trying to be a G and play thru all of it. So now he's having some serious injuries it's time to rest up and have Young sweat the money he's been receiving from the beguinning of the season right? Vick will always be the number 1 quarter back for the Philadelphia Eagles. He is not going to be on the bench even after that win. Trust me Wink

Vick va bounce back y'a aucun doute dessus et VY ne peut pas le remplacer, hier c'etait juste son jour de chance lol. Mais on know deja bien les Eagles et leurs shenanigans a savoir T.O, Westbrook et McNabb. Voila cette saison ils donnent un gros contrat a Nnamdi mais tourne DJax. Tu crois vraiment qu'ils ne regrettent pas le contrat de Vick? Si la saison prochaine Vick ne revient pas au top il risque de finir comme McNabb. Falcs apprete deja son argent pour reprendre son QB hein. Laughing
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Makanaki
Petit shabbaeur


Inscrit le: 05 Jun 2011
Messages: 1061
Localisation: Gillette

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 9:58 am    Sujet du message: Répondre en citant

Le djo ci me rappelle quelqu'un Laughing
http://www.youtube.com/watch?v=OjoOGdFaRYY&feature=youtube_gdata_player
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Magne



Inscrit le: 12 May 2008
Messages: 16781

MessagePosté le: Tue Nov 22, 2011 8:04 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:
Le djo ci me rappelle quelqu'un Laughing
http://www.youtube.com/watch?v=OjoOGdFaRYY&feature=youtube_gdata_player
ahahahaha j ss par terre. Makanaki tu as tcha la video ci? je ss o sol pr rire my goodness ahahahah what the fuck? Vick what the fuck? ahahahahhaa just because he missed a meeting you gon seat him? we are sorry as fuck je ss par terre je ss fatiguee de rire my God Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing we have the worst fucking defense ever ahahahahaha
_________________
God is good all the times and all the time God is good.

www.thespacedoutgroup.com
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Wed Nov 23, 2011 1:37 am    Sujet du message: Répondre en citant

You know what happened? Laughing I took a nap hoping to wake up before the game but it sent me straight to Dreamland. LOL, I see Pats still buying wins huh? SMH...

Oh puh-leeeeeeeeeeeze! Spare me the fake sympathy! Rolling Eyes Your account got hacked too? Now trolls wanna be taken seriously. Niggas, stay in your lanes! Laughing

It's 'bout time Phillips and the Chargers part ways. He's the only one of the Big 3 in his draft class that doesn't have a ring and it ain't gon' happen with SD.

I see you joined the Flacco haters club too. Cool
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Wed Nov 23, 2011 2:00 am    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:
Le djo ci me rappelle quelqu'un Laughing
http://www.youtube.com/watch?v=OjoOGdFaRYY&feature=youtube_gdata_player

Who you shading boo? Me?


I'm always cool, calm and collected sometimes bordering on slightly perturbed and mildly agitated. You know good and well compared to the Pats stans that dude is a rookie lol. Pats has bunch of psycho and disturbed stans while N.Y keep it classy and respectful. Laughing

Anyhoo, what teams do y'all think have the craziest/worst stans? Very Happy
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
di*k*prio
Grand shabbeur


Inscrit le: 08 Jul 2008
Messages: 2495
Localisation: Quartier Latin

MessagePosté le: Thu Nov 24, 2011 6:09 am    Sujet du message: Répondre en citant

Let's go niners!!! Very Happy
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Thu Nov 24, 2011 7:20 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Happy Thanksgiving y'all!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy

It's is all about The 4 F's: Family, Friends, Food, and Football! Doesn't get much better. Hope everyone has a safe and great day! Wink
Now let's geaux Packers!!!

LOL! My dad's here trying to keep his cool, he bet on the Lions (he always pull for the underdog). My mom is riding with Lions too cuz I told her 'bout Suh lol.

As anticipated, great halftime show by Nickelback! Very Happy

Damn Suh! SMH...He slammed Dietrich-Smith's head and then kicked him. Really? Come on! That was so uncalled for!
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Mon Nov 28, 2011 12:19 am    Sujet du message: Répondre en citant



Yaaaaaaaaaaasssss baby! That's the JETS I know and am proud of. What an INTENSE game! I think I went into cardiac arrest 5 times during it. Wooooo chile, let me take a deep breath. Laughing Someone give Stevie Johnson a tissue to wipe that egg off his face. Laughing Mofo taunted my receivers with his celebration but flopped 3 times on the final drive. What a joke!

Anyhooo, I'm so over the moon right now! J-E-T-S!!! J-E-T-S!!! J-E-T-S!!!

_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Fab
Grand shabbeur


Inscrit le: 12 May 2008
Messages: 2456
Localisation: IDK

MessagePosté le: Mon Nov 28, 2011 7:37 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Great game tonight. Brees vs Manning.

Great game, Bengals, very proud of u.

Poor Eagles, all that hype and not even the playoffs?

Yo, wassup with Suh? He tries 2 justify his actions? He must drink too much Kool-Aid or sth.

No more college football Sad, NBA is coming Smile

_________________
It's about damn time.

If U look good, U feel good. And if U feel good, U work good. If U play good, they pay good. And if they pay good, U eat good
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Makanaki
Petit shabbaeur


Inscrit le: 05 Jun 2011
Messages: 1061
Localisation: Gillette

MessagePosté le: Mon Nov 28, 2011 10:13 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Gars moi meme j'etais content quand Jets a win hein car s'ils perdaient encore j'allais devoir appeler 911 chez toi. Laughing Je deteste les Saints mais je suis avec eux cette fois. Tu vois comment les cowboys que tu coshais sont deja une menace non? Reste la tu t'amuses. Laughing

Je t'ai dit de laisser Suh en paix c'est mem koi? Il s'est deja excuse tu veux encore quoi? Le football est un sport brutal, c'est pas le tennis.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Los Angeles
Grand shabbeur


Inscrit le: 10 Jun 2008
Messages: 2551
Localisation: Useless States of Assholes

MessagePosté le: Tue Nov 29, 2011 3:57 am    Sujet du message: Répondre en citant



N-E-waaaaaaaaaaaaaaay.... LET'S GEAUX GIANTS!!!!!!

What a disappointing game! We got abused by the Aints but it's ok we gon' bounce back. Sad

I still have faith in my G-men!

Anyhoo, Graham won me 10 fantasy points so yay! Very Happy
_________________
Just because you are free to say whatever you want doesn't always mean you should.

Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
di*k*prio
Grand shabbeur


Inscrit le: 08 Jul 2008
Messages: 2495
Localisation: Quartier Latin

MessagePosté le: Wed Nov 30, 2011 3:03 am    Sujet du message: Répondre en citant

Makanaki a écrit:


Je t'ai dit de laisser Suh en paix c'est mem koi? Il s'est deja excuse tu veux encore quoi? Le football est un sport brutal, c'est pas le tennis.


Gars est ce que c'est parceque le foot americain est brutal qu'il doit appuyer la tete de quelqu'un sur le gazon et le botter APRES le coup de sifflet ?
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
di*k*prio
Grand shabbeur


Inscrit le: 08 Jul 2008
Messages: 2495
Localisation: Quartier Latin

MessagePosté le: Wed Nov 30, 2011 3:04 am    Sujet du message: Répondre en citant

Fab a écrit:


Poor Eagles, all that hype and not even the playoffs?



Gars j'ai ya que Andy Reid risque d'etre limoge.
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Bonaberi.com Index du Forum -> Sports Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page Précédente  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Suivante
Page 16 sur 23

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
Accueil  |  Forum  |  Chat  |  Galeries photos © Bonaberi.com 2003. Tous droits de reproduction réservés  |  Crédit Site
Votre publicité ici ?